reklama

Najväčšia databáza neplatičov na Slovensku!??

Na stránke www.ur.sk si podľa dnešného inzertného článku na stránkach www.sme.sk môžte vyhľadať neplatičov. A tým je výhodné sa samozrejme vyhnúť. Dosť ma zarazilo, keď som sa tam aj ja sám našiel. O čo teda vlastne ide?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Keď si prečítate znenie celého článku, NADOBUDNETE dojem, že na tejto stránke nájdete informácie o neplatičoch. Prvé čo každého človeka napadne je kliknúť, navštíviť stránku a hľadať. A čo že? Ja, môj obchodný partner, sused ? To je sila ! Hlavne ak ja osobne viem, že nemám na to žiaden dôvod, aby som sa v takejto databáze našiel. Viac informácií až po platenej registrácií. Tak to urobí asi len málo kto. Skôr mu stačí, že tam daného človeka našiel. A už ho považuje za neplatiča.

O čo teda asi ide? No jednoznačne o to, že stačí použiť slová a vety v tesnej blízkosti a hlavný význam článku je značne iný. Takže, na týchto stránkach nájdete databázu, v ktorej sa nachádzajú AJ NEPLATIČI. A nie LEN NEPLATIČI, ako by sa mohlo zdať. Jedná sa len o verziu živnostenského registra. Teda z môjho pohľadu je to značne nekorektné a celý platený článok sa zdá byť vykonštruovaný za určitým zámerom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Návštevnosť majú dnes asi dosť veľkú. Ja osobne tam volám a urobím všetko pre to, aby tento článok bol ešte dnes pozmenený a aby bolo jasne povedané, čo na tej stránke užívateľ môže nájsť. Jednoznačne by som to však nehodnotil ako seriózny prístup. Skôr som tým všetkým šokovaný.

Martin Paulďuro

Martin Paulďuro

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Zaoberám sa tvorbou profesionálnych internetových stránok, konzultáciami a poradenstvom v oblasti internetu a technológií.Na internete vystupujem pod menom Matop. Zoznam autorových rubrík:  TechnológieSpoločnosťZábava

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu