reklama

Praktiky spoločnosti Drevoplast Trade s.r.o.

Pred viac ako štyrmi mesiacmi som hľadal firmu, ktorá by mi zabezpečila výrobu a montáž interiérových dverí. Keďže sme sa presťahovali do Nitry, hľadali sme v jej okolí. A tak sme sa dostali k firme Drevoplast Trade s.r.o. z Malého Cetína pri Nitre, a tým naše problémy začali.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (108)
Obrázok blogu
(zdroj: foto zdroj: Internet)

Prešli sme viacero spoločností s ponukou dverí. Najviac sa nám však páčili talianske dvere značky Venere a práve tieto ponúkala uvedená firma. Po rýchlom telefonickom kontakte bola obhliadka a zameranie tuším hneď na druhý deň. Tešil som sa, lebo sme práve čakali bábätko a chceli sme stihnúť montáž dverí.

Na zameranie prišiel sám majiteľ spoločnosti pán Fizca. Bol mladý, šikovný s ničím nemal problém, veď na všetko má stroje a ľudí. Termín dodávky bol do 8 týždňov a s montážou 9 týždňov. Nastali preteky, čo bude skôr. Či naše prvé bábätko alebo dvere. Keďže zálohu sme dali do 3 dní (približne 75% z ceny) boli sme si istí, že dvere budú víťazom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďalšia naša komunikácia s pánom Ficzom (dátumy sú len približne): 8. týždeň F: Je mi ľúto, ale ešte nám to neprišlo z výroby. Vo fabrike mali celozávodnú dovolenku. O 3 týždne. Počkáte ešte? Ja: Čo už, počkáme, dvere sa nám páčia. Žiadame finančnú kompenzáciu, čo je vraj samozrejmosťou.
9. týždeň Narodilo sa nám bábätko. Predsa predbehlo tie dvere, je skrátka po rodičoch – šikovné ;)
11. týždeň F: Áno, už je to na ceste. Dám vám vedieť
12. týždeňZačína byť problém dovolať sa pánovi Ficzovi . A to aj niekoľko hodín. Odkazová schránka je deaktivovaná. Skúšam volať z iného čísla. Na druhý krát zodvihnuté. F: budúci týždeň v pondelok prídeme. Budem vám volať a do 2 dní to montujeme.
13. týždeňPánovi Ficzovi sa nedá dovolať. Druhý mobil zabral . Postupne začínam zisťovať, že nie som sám, ale že nás je na Slovensku viac takých, ktorí čakáme na dvere, okná, peniaze alebo niečo podobné. Vraj aby som sa mu dovolal, dáva mi druhé telefónne číslo, na ktorom je vraj zastihnuteľnejší. Toto číslo ani raz nebolo funkčné.F: Nedoviezli to z neznámych dôvodov. Ale čakáme to určite tento piatok a potom hneď montáž.
14. týždeňDovolať sa – problém. Žiadam o okamžité vrátenie zálohy. F: Áno, jasné, nie je problém. Budú vrátené na účet, z ktorého boli zaslané. 15. týždeň Posielam písomnú žiadosť o vrátenie zálohy z dôvodu neplnenia si záväzku od spoločnosti Drevoplast Trade s.r.o. F: Vašu výpoveď akceptujeme a podľa zmluvy budú peniaze vrátené do 10 dní.
17. týždeň Dotelefonovať sa je problém. Začína komunikácia pomocou SMS.F: Dnes vám budú peniaze zaslané na účet. Keďže to ide z inej banky, tak 2-3 dni to potrvá.
17. týždeň o 3 dni Peniaze nedorazili. Nakontaktovať sa – zbytočne sa opakovať. Žiadam, aby mi bol daný kontakt na účtovníčku. Túto informáciu ale nezískavam. Najskôr nebude existovať. F: Asi to v pondelok neprišlo. Treba počkať ešte jeden deň. Preverím to.
17. týždeň o 2 dni F: Príkaz bol daný, ale na účte nebolo dosť peňazí, lebo odišla splátka leasingu. Ale mám tie peniaze a hneď v pondelok ich priamo vložím na váš účet vo vašej banke.
Dnes F: Osobne som to nestihol a dal som to zodpovednej osobe. Preverím to, aby to ešte dnes prišlo ku vám.
Zajtra, pozajtra, ... Už tomu neverím. Takže tento týždeň zverejňujem tento článok, ako ukážku toho, ako si pán Ficza váži svojich zákazníkov, aké sú jeho praktiky a podobne. Tento týždeň dávam trestné oznámenie a nie som jediný. Polícia v Nitre sa tým vraj priveľmi nezaoberá (neoficiálna informácia), skúsme hádať, asi tak prečo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vraj si mám dávať pozor na vyjadrenia. Takéto odporúčanie som nedostal od kamaráta, ale od kompetentných ľudí, ktorí sa tým budú zaoberať (to tiež povzbudí). Takže týmto článkom chcem len poukázať na situáciu, do ktorej som sa dostal ja. A poviem vám, keby mám zase vymieňať okna, tak ja by som sa spoločnosti DrevoPlast Trade s.r.o. a hlavne pánovi Ficzovi vyhol na sto honov. Ako sa hovorí, že do toho istého ..... nestúpiš.

Chcel som použiť ostrejšie slová a presnejšie opisy ako čo prebiehalo, ale ako som už písal, vraj by to nebolo príliš “vhodné”. Takže asi tak. Za posledné obdobie som si vypočul toľko sľubov a klamstiev, ako som nestihol za celý svoj život. A nie som sám, je nás ďaleko viac a dúfam, že sa tiež ohlásia a podelia sa o svoje skúsenosti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Naše bábätko má už viac ako dva mesiace a problém s jedným očkom, ktoré mu hnisá a nevie sa toho zbaviť od začiatku ako prišlo do bytu. Asi aj ten prievan, keďže nemáme v celom byte dvere, ktoré sme odstránili pri rekonštrukcii, sa na tom podpisuje. Keby sme nemali bábätko, aj toto by sme určite inak riešili - razantnejšie a aj ostrejšie.

Prajem všetkým, aby mali väčšie šťastie pri výbere ako som mal ja pred štyrmi mesiacmi.

Martin Paulďuro

Martin Paulďuro

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Zaoberám sa tvorbou profesionálnych internetových stránok, konzultáciami a poradenstvom v oblasti internetu a technológií.Na internete vystupujem pod menom Matop. Zoznam autorových rubrík:  TechnológieSpoločnosťZábava

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu